
Accountmanager Corporate
- Hybride
- De Meern
Jouw netwerk, jouw aanpak: als Corporate Accountmanager bij LINKIT krijg je de ruimte om relaties uit te bouwen én digitale impact te maken bij toonaangevende klanten.
Functieomschrijving
Werken aan morgen, met de beste technologie van nu. Werken bij LINKIT gaat om grenzen verleggen. Ontdekken, ontwikkelen, expertise delen en continu zoeken naar verbetering. We combineren lange termijn strategisch denken, diepgaande enterprise-ervaring en een mensgerichte aanpak om klanten te helpen hun bedrijfsprocessen te transformeren en te domineren in hun industrie. Elke dag werken meer dan 1.000 van onze mensen uit 20+ landen aan kritieke technologie bij bedrijven als Defensie, KLM en ASML.
Dit ga je doen als Corporate Accountmanager
Als Accountmanager in team Corporate word je verantwoordelijk voor het verder ontwikkelen van onze dienstverlening bij (nieuwe) klanten. Jij gaat deze organisaties helpen hun doelen te realiseren door het leveren van onze hoogwaardige IT-diensten. Jouw focus ligt op het bieden van oplossingen voor de belangrijkste digitale uitdagingen: Business Automation, IT Modernization en Staffing Solutions.
Deze oplossingen ga je via verschillende routes naar de klant brengen: via detachering, bemiddeling, nearshoring of complete projectteams. Zo heb je altijd de juiste aanpak in huis om je klanten verder te helpen.
Concreet ga je:
Sterke klantrelaties ontwikkelen en proactief commerciële kansen identificeren om onze dienstverlening uit te breiden.
Klanten adviseren over de beste oplossingen voor hun uitdagingen op het gebied van businessprocessen, IT-modernisering en staffing.
Klantvragen vertalen naar concrete voorstellen en zorgen voor succesvolle verkoop en levering van onze diensten.
Nauw samenwerken met onze Business Consultants, Project Office en expertiseteams (squads) om klantbehoeften perfect te matchen met onze deliverymodellen.
Je commerciële doelstellingen behalen en ons marktaandeel in de commerciële sector vergroten.
Dagelijks schakelen met interne stakeholders zoals Resource Consultants, Contractmanagement en Finance collega's om deals soepel te laten verlopen.
Je hebt daarnaast een ongelimiteerd budget om te investeren in het uitbouwen van jouw relaties. Denk aan lunches, GP Zandvoort, voetbalwedstrijden en meer!
Vereisten
Dit neem jij mee om impact te maken
Afgeronde hbo-opleiding, bij voorkeur in een commerciële - of technische richting.
2 jaar of meer ervaring in een vergelijkbare commerciële rol of een technische rol met de ambitie de stap naar sales te maken.
Sterke communicatieve vaardigheden, assertief en commercieel ingesteld.
Een echte aanpakker met een scherp oog voor prioriteiten.
Een bewezen proactieve en klantgerichte houding.
Affiniteit met IT is een pré.
We beloven je betekenisvol werk met collega’s die bij je passen
We zijn een hechte groep van getalenteerde mensen die samen ons bedrijf opbouwen en runnen. Bij LINKIT bouw je niet alleen aan de toekomst van onze klanten, maar ook aan die van onszelf. Hier maak je deel uit van een prijswinnende bedrijfscultuur. Daarnaast bieden wij:
Brutosalaris tot €5.000,- per maand op basis van een 40-urige werkweek, afhankelijk van je kennis en ervaring.
Uncapped Bonusregeling.
Pensioenopbouw bij Zwitserleven waarbij we 50% van de premie betalen of extra salaris als je kiest om niet deel te nemen.
25 vakantiedagen op basis van een fulltime dienstverband.
Elektrische leaseauto of mobiliteitsvergoeding.
iPhone en de nieuwste Microsoft Surface of Macbook.
Een netto maandelijkse thuiswerkvergoeding.
Jaarlijkse winstdeling - een traditie die we al 8 jaar trots hooghouden.
Persoonlijke aandacht en ongelimiteerd trainingsbudget voor je persoonlijke en professionele ontwikkeling
Bijzondere extra's zoals onze 2-wekelijkse clubdagen, jaarlijkse wintersport, toegang tot een wellbeing platform, Wendy's dagelijkse verse lunch ♡ en nog veel meer….
Dit is wat je van ons sollicitatieproces kunt verwachten

Maak kennis met ons team
Ben je benieuwd of deze rol bij je past? We leren je graag kennen in een eerste, vrijblijvende kennismaking. Onze sollicitatieprocedure bestaat uit drie gesprekken, waarin we elkaar goed leren kennen. Wil je eerst wat meer weten over de functie of over de projecten waar je aan bijdraagt? Neem gerust contact op met Siënna via 06-11138452 of sienna.sonnenberg@linkit.nl
of
- De Meern, Utrecht
Yessss, je sollicitatie is binnen!
We gaan deze snel bekijken en nemen binnenkort contact met je op. Tot dan!