Senior Functioneel Beheerder
- De Meern
- Functioneel Beheer
Functieomschrijving
Werken aan morgen, met de beste technologie van nu. Werken bij LINKIT gaat om grenzen verleggen. Ontdekken, ontwikkelen, expertise delen en continu zoeken naar verbetering. We combineren lange termijn strategisch denken, diepgaande enterprise-ervaring en een mensgerichte aanpak om klanten te helpen hun bedrijfsprocessen te transformeren en te domineren in hun industrie. Elke dag werken meer dan 1.000 van onze mensen uit 20+ landen aan kritieke technologie bij bedrijven als Defensie, KLM en ASML.
Groot genoeg voor impact, klein genoeg om verbonden te blijven
Als je ooit met enterprise IT te maken hebt gehad, weet je dat het hart van digitale transformatie ligt in het efficiënt beheren van complexe systemen en applicaties. Dat is precies waar jij als Functioneel Beheerder bij LINKIT een sleutelrol speelt. We werken met een breed scala aan systemen om ervoor te zorgen dat onze klanten, van luchtvaart tot overheid, hun kritieke processen continu optimaliseren en innoveren.
Dit ga jij doen als Functioneel Beheerder
Je waarborgt dat de systemen van onze klanten probleemloos draaien en elke dag een beetje beter presteren. Technisch uitdagend werk, want de systemen staan niet op zichzelf, maar zijn verweven met brede en uiterst complexe IT-landschappen. Concreet hou je je bezig met:
- De dagelijkse performance van applicaties voor kritieke organisaties met miljoenen gebruikers.
- Strategisch adviseren van organisaties over optimalisatie en het structureel voorkomen van issues op kritieke high-traffic applicaties.
- Borgen dat key users (van IT-managers tot eindgebruikers) weten wat er in het IT-landschap speelt en gaat spelen.
- Nauwgezet monitoren en beheren van complexe IT-ketens, zorgen dat alle systemen soepel draaien en integreren.
- Ophalen van functionele requirements bij key users en insights doorspelen aan product teams voor verder onderzoek en development.
- Samenwerken met ons expert team om de LINKIT way-of-working te verbeteren en bij te dragen aan de ontwikkeling van junior collega's.
Vereisten
Dit heb je nodig om succesvol te zijn
Gezien de complexiteit van onze IT-projecten en de schaal waarop we opereren, zoeken we een combinatie van technische kennis en hands-on ervaring. We hebben behoefte aan:
- Minimaal 3 jaar ervaring in functioneel en/of applicatiebeheer, bij voorkeur in een complexe organisatie zoals overheid of retail.
- Ervaring met BiSL, ITIL en TMap NEXT.
- Je bent thuis in diverse bedrijfsapplicaties en IT-infrastructuren, en begrijpt hoe deze samenhangen in complexe IT-landschappen.
- Je deelt graag je kennis en staat open voor feedback, of het nu gaat over systeemoptimalisaties of de toekomst van IT-beheer.
- Je beheerst de principes van functioneel beheer en kunt effectief communiceren met zowel technische als niet-technische stakeholders.
Bekijk hoe Jermaine zijn plek heeft gevonden binnen onze squad:
We beloven je betekenisvol werk met collega’s die bij je passen
We zijn gewone mensen, makkelijk in de omgang en we voelen ons net zo thuis in het team van onze klanten als in ons eigen kantoor. We zijn een hechte groep van getalenteerde mensen die samen ons bedrijf opbouwen en runnen. Bij ons bouw je niet alleen aan de toekomst van onze klanten, maar ook aan die van onszelf. Hier maak je deel uit van een prijswinnende bedrijfscultuur waar je nieuwste collega ook zomaar onze toekomstige CEO kan zijn. Daarnaast bieden wij
- Bruto salaris tot €6.000 per maand op basis van een 40-urige werkweek, afhankelijk van je kennis en ervaring.
- Vast contract voor 40 uur per week.
- Pensioenopbouw bij Zwitserleven waarbij we 50% van de premie betalen of extra salaris als je kiest om niet deel te nemen.
- 25 vakantiedagen op basis van een fulltime dienstverband.
- Elektrische leaseauto of mobiliteitsvergoeding.
- Telefoon en de nieuwste Microsoft Surface.
- Een netto maandelijkse thuiswerkvergoeding.
- Jaarlijkse winstdeling - een traditie die we al 8 jaar trots hooghouden.
- Persoonlijke coaching via ons unieke mentor-netwerk en ongelimiteerd trainingsbudget voor je professionele ontwikkeling.
- Bij LINKIT werk je 40 uur, waarvan gemiddeld 36 uur op projecten. De overige tijd is gereserveerd voor persoonlijke ontwikkeling, innovatie en het delen van kennis tijdens onze clubdagen.
- Bijzondere extra’s zoals onze 2-wekelijkse clubdagen, jaarlijkse wintersport, toegang tot een wellbeing platform, Wendy’s dagelijkse verse lunch ♡ en nog veel meer….
Dit is wat je van ons sollicitatieproces kunt verwachten:
Maak kennis met ons team
Meer weten? Wij nodigen je graag uit voor een korte kennismaking. De hele procedure bestaat trouwens uit 3 gesprekken. Wil je eerst nog meer weten over de functie-inhoud of over onze projecten? Neem gerust contact op met Pacco, via +316 18840080 of via pacco.ammann@linkit.nl
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!