
Public Account Manager
- Hybride
- De Meern
Functieomschrijving
Werken aan morgen, met de beste technologie van nu. Werken bij LINKIT gaat om grenzen verleggen. Ontdekken, ontwikkelen, expertise delen en continu zoeken naar verbetering. We combineren lange termijn strategisch denken, diepgaande enterprise-ervaring en een mensgerichte aanpak om klanten te helpen hun bedrijfsprocessen te transformeren en te domineren in hun industrie. Elke dag werken meer dan 1.000 van onze mensen uit 20+ landen aan kritieke technologie bij bedrijven als Defensie, KLM en ASML.
Groot genoeg voor impact, klein genoeg om verbonden te blijven
Als Public Account Manager bij LINKIT maak je deel uit van een gedreven team van 8 collega’s dat werkt voor organisaties met grote maatschappelijke impact, zoals de Belastingdienst, het CJIB, Gemeente Den Haag en het Ministerie van Buitenlandse Zaken. Jij speelt een sleutelrol in hun digitale transformatie: van staffing tot business automation en IT-modernisatie. Je bent niet alleen een gesprekspartner voor je klant, maar ook de regisseur van oplossingen die écht verschil maken.
Dit ga jij doen als Public Account Manager
LINKIT is sterk in het winnen van ICT aanbestedingen bij de rijksoverheid. He is aan jou deze zo commercieel mogelijk uit te nutten. Dit doe je samen met de resource consultants en delivery teams Jij bent de verbindende schakel tussen onze klanten in de publieke sector en onze technische expertise. Je luistert actief naar hun vraagstukken, denkt strategisch mee en schakelt direct met onze resource consultants en delivery teams om tot de beste oplossingen te komen. Met jouw energie, commerciële drive en IT-affiniteit weet jij van elke klantvraag een groeikans te maken.
Concreet ga je:
Klantaanvragen van jouw directe eindeklanten vervullen met behulp van onze resource consultants
Sterke klantrelaties ontwikkelen en proactief commerciële kansen signaleren
Klanten adviseren over passende IT-oplossingen voor hun uitdagingen
Klantvragen vertalen naar concrete voorstellen en zorgen voor succesvolle verkoop én levering
Intensief samenwerken met consultants, project officers en onze expertiseteams (squads)
Onze impact in de publieke sector vergroten in samenwerking met sales en marketing
Je hebt een ongelimiteerd budget om te investeren in het uitbouwen van jouw relaties. Denk aan lunches, GP Zandvoort, voetbalwedstrijden en meer!
Vereisten
Dit heb je nodig om succesvol te zijn
Minimaal 2 jaar ervaring in een commerciële rol – bij voorkeur binnen arbeidsbemiddeling of staffing
Affiniteit met IT; ervaring in de sector is een pré
Sterke communicatieve vaardigheden en een proactieve, commerciële mindset
Energie, positiviteit en de drive om kansen te grijpen en samen te groeien
We beloven je betekenisvol werk met collega’s die bij je passen
We zijn gewone mensen, makkelijk in de omgang en we voelen ons net zo thuis in het team van onze klanten als in ons eigen kantoor. We zijn een hechte groep van getalenteerde mensen die samen bouwen aan niet alleen de toekomst van onze klanten, maar ook aan die van onszelf. Hier maak je deel uit van een prijswinnende bedrijfscultuur. Daarnaast bieden wij:
Bruto salaris tot €5.500 per maand op basis van een 40-urige werkweek, afhankelijk van je kennis en ervaring + uncapped bonus
Pensioenopbouw bij Zwitserleven waarbij we 50% van de premie betalen of extra salaris als je kiest om niet deel te nemen
25 vakantiedagen op basis van een fulltime dienstverband
Elektrische leaseauto of mobiliteitsvergoeding
Telefoon en de nieuwste Microsoft Surface of MacbookEen netto maandelijkse thuiswerkvergoeding
Jaarlijkse winstdeling - een traditie die we al 8 jaar trots hooghouden
Bijzondere extra’s zoals onze 2-wekelijkse clubdagen, jaarlijkse wintersport, toegang tot een wellbeing platform, Wendy’s dagelijkse verse lunch ♡ en nog veel meer….
Wat je van ons sollicitatieproces kunt verwachten

Maak kennis met ons team
Meer weten? Wij nodigen je graag uit voor een korte kennismaking. De hele procedure bestaat trouwens uit 3 gesprekken. Wil je eerst nog meer weten over de functie-inhoud of over onze projecten? Neem gerust contact op met Siënna, via 06 – 11138452 of sienna.sonnenberg@linkit.nl
- De Meern, Utrecht, Nederland
of
Yessss, je sollicitatie is binnen!
We gaan deze snel bekijken en nemen binnenkort contact met je op. Tot dan!